Home O produkcie
Mechanizm korbowy MotoBoost to mechanizm z wbudowanym systemem zwanym automatycznym systemem regulacji terenowej. Skuteczność działania została udowodniona przez trzy japońskie uniwersytety oraz zaprezentowane podczas konferencji Stowarzyszenia Inżynierów mechaników w Japonii.
Przekładnia poprawia wydajność obrotową w każdym terenie, a także zmniejsza napięcie mięśni, zapewniając komfortową jazdę. Nie są wymagane żadne trudne regulacje, a MotoBoost dostosowuje się do terenu, aby zmniejszyć napięcie mięśni i zwiększyć wydajność. To specjalna przekładnia jak żadna inna.
Energia kinetyczna pochodząca ze struktury MotoBoost zwiększa prędkość początkową i przyczynia się do następnego obrotu. Nazywamy to SNAP START. Silikon magazynuje część oporu podczas pedałowania jako moc i uwalnia ją w martwej strefie. Zwiększa to wydajność rotacji i zmniejsza obciążenie mięśni.
W przypadku konwencjonalnego sprzętu zmarnowana moc stanowiła obciążenie dla ciała, powodując ból i zmęczenie mięśni. MotoBoost przekształca opór i obciążenie ludzkiej siły i jazdy na rowerze w siłę napędową. Ponadto, podczas gdy konwencjonalne pedałowanie rowerem powoduje duże obciążenie łydek, MotoBoost wykorzystuje wszystkie mięśnie nóg, ułatwiając pedałowanie.
Innymi słowy, jest to specjalny sprzęt, który rozwiązuje problemy związane z jazdą na rowerze, jednocześnie wzmacniając mięśnie.
– nr modelu: FGP4,
– kompatybilne tarcze BCP 110mm
– zamontowana tarcza 44T,
– długość ramienia: 170 mm,
– kompatybilny typ suportu: kwadrat,
– szerokość mufy suportu: 68 i 73 mm,
– kompatybilny łańcuch: HG 8/7/6 rzędów np. HG40,
– typ suportu: gwintowany, na kwadrat np. BB-UN101, BB-UN300,
– sugerowana długość osi suportu: 127,5mm
– linia łańcucha: 40+/-1,5, alternatywna linia łańcucha 44.7 mm
– korba prawa z zębatką 44T
– korba lewa
– 2 śruby do montażu
– instrukcja
– Łatwiejsza jazda i mniejsze obciążenie mięśni
– Magazynuje energię kinetyczną i oddaje ją w chwili kiedy jej najbardziej potrzebujemy niwelując martwe strefy
– Dobre do ćwiczeń równomiernie angażują mięśnie nóg
– Wstrząsy spowodowane nierównościami na drodze są przekształcane w siłę napędową
– Wysoka wydajność i trwałość
– Zmniejsza obciążenie stóp
Do każdego zestawu dołączona jest instrukcja użytkowania.
Do montażu, demontażu lub prac serwisowych wymagane są klucze imbusowe oraz ściągacz do korb na typ kwadratowy. Odkręcając pokrywę która jest przykręcona do korpusu na 5 śrub ukaże się na mechanizm w którym możemy wymienić silikony. Przed przystąpieniem do pierwszego montażu na rowerze należy pamiętać o zachowaniu obecnej linii łańcucha. Standardowa linia łańcucha MotoBoost ma wartość 40mm. W przypadku napędu 1x jest możliwość alternatywnej pozycji zębaki tzn. można przykręcić zębatkę od drugiej strony kołnierza. Wówczas linia łańcucha zmieni się do wartości 44,7mm. Jeśli wartość ta odbiega od swojego standardu rowerowego należy zastosować podkładki dystansowe.
Opatentowany przez Free Power Innovations w Japonii, Tajwanie i Chinach. USA, Kanada, UE, patent w toku.
Opracowano we współpracy z: free-power-innovations.jp