Image

Motoboost wspomaga rowerzystę podczas jazdy i niweluje górny i dolny martwy punkt podczas jazdy. W tych dwóch momentach energia jest uwalniana. Dzięki motoboostowi redukujemy napięcie w mięśniach i stawach. Zwykłe mechanizmy korbowe takiej możliwości nie mają.

Zwarta konstrukcja, mała masa oraz prostota w działaniu, oraz mniejsze obciążenie mięśni i stawów.

Japoński inwestor FREEPOWER INNOVATIONS Co.,Ltd przeprowadził badania we własnym laboratorium, a także w celu potwierdzenia zlecił badania empiryczne na: Uniwersytecie Miyazaki, Międzynarodowym Uniwersytecie Zdrowia i Opieki Społecznej oraz Uniwersytecie Kokushikan. Uniwersytet Miyazaki przedstawił wyniki badań Japońskiemu Towarzystwu Inżynierów Mechaników w 2023r.

Na chwilę obecną dostępna jest wersja motoboosta przy układzie korbowym z zębatką z 44 zębami. Tarcza jest wymienialna, a motoboost jest kompatybilny z zębatkami gdzie zmierzony rozstaw między przeciwległymi śrubami (BCD) wynosi 110 mm, w układzie na: 4 śruby rozstawione symetrycznie, 4 śruby asymetrycznie lub 5 śrub symetrycznych. Na chwilę obecną Motoboost jest oferowany z dwoma rodzajami twardości silikonu do wyboru: twardy i miękki.

Dla kolarza amatora który lubi długie podróże na rowerze, który chce jeździć w jak najbardziej efektywny sposób. Dzięki motoboostowi obciążenie stawów i mięśni maleje, dzięki czemu można przekraczać własne granice, bez konieczności korzystania z roweru elektrycznego.

Motoboost jest kompatybilny z rowerami wyposażonymi w suport na kwadrat. Jeśli rower wyposażony jest w osłonę łańcucha może istnieć konieczność jej demontażu lub zastosowania innej o odpowiedniej geometrii.

Motoboost jest kompatybilny z łańcuchami 6-cio, 7-mio, i 8-mio rzędowymi.

Tak, jest możliwość zamocowania zębatki min. 34 T lub większej, o rozstawie śrub mocujących (BCD) 110 mm mocowanej na 4 (symetrycznie lub asymetrycznie) lub 5 śrub (symetrycznie).

Obecnie Motoboost jest dostępny tylko z korbą o długości 170 mm.

Kompletny zestaw waży 880 g.

Obecnie motoboost dostępny jest tylko w kolorze czarnym.

Zastosowany silikon jest odporny na warunki atmosferyczne, i nie zmienia swoich właściwości w zakresie temperatur od -60 do 150°C.

Trwałość przekładni wynosi setki tysięcy km. Żywotność silikonowych gumek wynosi 20 000 km. Zaleca się wykonywanie regularnej konserwacji korpusu mechanizmu dedykowanym smarem i wymieniać silikon co 2-3 lata.

Zalecane jest czyszczenie wewnętrzne i smarowanie co 6 – 12 m-cy. W przypadku jazdy w trudnych warunkach terenowych i / lub pogodowych zaleca się częstsze czyszczenie i smarowanie.

Zamówienia można składać poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.

Gwarancja producenta trwa 24 m-ce.

Tak. Instrukcja montażu i poradnik użytkownika są zawarte w pudełku wraz z produktem.

Tak. Osoba zaznajomiona z budową roweru jest w stanie sama zamontować przekładnie w domu. Jeśli po przeczytaniu instrukcji montażu masz wątpliwości jak to poprawnie wykonać można pracę zlecić lokalnemu serwisowi rowerowemu. Wymagane narzędzia:

- ściągacz korby rowerowej
- smar rowerowy
- środek do czyszczenia łańcucha
- ściereczka
- klucz nastawny min. 8-15
- imbus 8 mm

Uwaga: w zależności od zastosowanych komponentów w rowerze mogą być wymagane również inne narzędzia np. wkrętak krzyżowy.

Tak, jesteśmy otwarci na relacje B2C jak i długofalową współpracę B2B.

Zamówienie można złożyć już od 1 szt.

Termin realizacji zależy od zamówionej ilości, zazwyczaj przy zamówieniu ilości dostępnej na naszym magazynie wysyłka następuje w kolejnym dniu roboczym po opłaceniu zamówienia.

Producent zaleca używanie smaru syntetycznego.